Nasza siedziba znajduje się w Łodzi. Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, numer KRS 465886, NIP 725-20-68-627. Jak możesz się z nami skontaktować? listownie: ul. Żwirki 17, 90-539 Łódź e-mailem na adres: info@lubasziwspolnicy.pl Jakie masz prawa? 1. dostępu do Twoich danych, 2. ich poprawiania, 3. żądania ich usunięcia, 4. ograniczenia przetwarzania, 5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych. Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? 1. odpowiedzi na Twoją wiadomość lub rozwiązania poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych. Przy czym, ten cel realizujemy, jeżeli w wiadomości do nas poprosiłeś nas o informacje na temat naszych usług. Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne, lecz bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją wiadomość i możemy nie móc rozwiązać poruszonej przez Ciebie sprawy. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane? Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia. Co jes naszym prawnie uzasadnionym interesem? Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy oraz prowadzenie naszego marketingu. Komu przekażemy Twoje dane? 1. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych dla nas, 2. dostawcom narzędzi służących do analityki działania strony. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? 1. przez czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych. Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane: 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać, 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.
IV edycja edukacyjnej akcji “Kupuję w internecie”
Wydarzenia
2 listopada Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła promocję IV edycji edukacyjnej akcji “Kupuję w internecie”, której celem jest zwiększanie kompetencji cyfrowych Polaków w obszarze zakupów online. Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Rozwoju objęło akcję honorowym patronatem.
Umiejętności cyfrowe są jedną z kluczowych kompetencji współczesnego człowieka, dzięki którym może on korzystać z dobrodziejstw technologii. Świadome i bezpieczne dokonywanie zakupów przez internet, a także znajomość swoich praw z tym związanych jest jedną z takich kompetencji, którą - poprzez naszą doroczną inicjatywę - propagujemy wśród konsumentów - informuje Patrycja Sass - Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.
e-Izba prowadzi działania edukacyjne konsumentów w ramach akcji “Kupuję w internecie” przez cały rok. Listopad jest jej punktem kulminacyjnym z uwagi na wzmożony okres zakupów świątecznych. To doskonały moment na decyzję o dokonaniu pierwszych zakupów w sieci i doświadczenia korzyści z nimi związanych.
Blisko 26 milionów - to aktualna liczba internautów w Polsce. Jak wynika z raportu “E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” 48 proc. z nich dokonało kiedyś zakupów online. To oznacza, że ponad połowa internautów nie ma doświadczenia w tym obszarze. Z kolei osoby robiące zakupy online (chociażby od czasu do czasu) wśród powodów korzystania z takiej formy zakupów, podają przede wszystkim wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy oraz większy wybór dostępnych produktów niż w przypadku sklepów tradycyjnych. W grupie kupujących online, takie zakupy są także postrzegane jako mało skomplikowane i bezpieczne.
Celem akcji “Kupuję w internecie” jest przełamanie bariery u osób niekupujących w sieci poprzez szereg aktywności edukacyjnych. W ramach akcji zaplanowano publikację edukacyjnych video z Ambasadorami akcji wśród których są: Marcin Bochenek, NASK; Dominik Lubasz, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy; Ewa Paga, Prezes Fundacji im. Lesława Pagi; Rafał Lew Starowicz, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Paweł Wojciechowski, Performics. Dodatkowo, zebranie historii konsumentów w formie video, w których opowiedzą o tym, jak zaczęła się ich historia z zakupami przez internet.
W tej edycji nowością jest zaplanowana publikacja miniporadnika pt. „Kupuję w internecie” zawierającego: prawa konsumenta, opis procesu zakupowego, dekalog bezpiecznych zakupów online oraz wskazówki, jak kupować w Internecie. Miniporadnik będzie dystrybuowany przez: Akademię Leona Koźmińskiego - zostanie także włączony jako materiał do zaliczeń przedmiotów z zakresu e-commerce i przekazany studentom; przez PARP; Fundację im. Lesława A. Pagi; NASK. e-Izba planuje również dystrybucję poradnika do szkół ponadgimnazjalnych zarówno wśród nauczycieli jak i uczniów.
Link do strony akcji, na której znajdują się edukacyjne materiały: http://kupujewinternecie.info.pl/
Link do miniporadnika: http://ecommercepolska.pl/files/9414/7817/2018/Kupuje_w_internecie_poradnik.pdf