• Polski
  • English
  • Deutsch
  • Dominik Lubasz i Witold Chomiczewski na Warsaw Email Summit

    Konferencja WARSAW EMAIL SUMMIT 2015 oraz towarzyszący wydarzeniu networking event to okazja do spotkania w jednym miejscu polskich i europejskich ekspertów od e-mail marketingu, którzy podzielą się swoją cenną wiedzą i doświadczeniem.

    Tegoroczna, trzecia już edycja Warsaw Email Summit odbędzie się 1 października 2015 w nastrojowych wnętrzach warszawskiego Space Clubu. Jej głównym celem jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Grono prelegentów zasilą reprezentanci firm od lat skutecznie realizujących e-mail i omnichannel marketing, takich jak: optivo, PayPal, Divante, Sarigato, Glossybox, WakacyjniPiraci.pl, Kancelaria Radów Prawnych Lubasz i Wspólnicy, Datatrics, Fly.pl.

    PROGRAM
    Program konferencji został ułożony z myślą o zapewnieniu uczestnikom świeżej dawki praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych oraz zainspirowaniu ich do realizacji nowych pomysłów. Tematem przewodnim wydarzenia jest „Ecommerce Success on Autopilot".
    Poruszone zostaną m.in. następujące tematy:
    • Potęga personalizacji i segmentacji bazy na przykładzie Case Studies
    • Video mailing jako sposób na ciekawe dotarcie do klientów
    • Jak pozyskiwać informacje o zainteresowaniach subskrybentów?
    • Jak zamienić subskrybenta w Klienta?

    Dr Dominik Lubasz oraz Witold Chomiczewski, wspólnicy w Kancelarii Lubasz i Wspólnicy, powiedzą, jak bezpiecznie wysyłać mailingi po 25.12.2014 r. W czasie swojego wystąpienia szczegółowo odpowiedzą na pytania:

    • ile zgód jest potrzebnych: jedna, dwie, czy trzy – czyli ile check boxów należy zaznaczyć?
    • czy prosić o wyrażenie zgody na wysyłkę mailingów? Jeśli tak, to jak to robić bezpiecznie?
    • jak dostosować się do nowych przepisów, by radzić sobie ze skargami użytkowników?

    NETWORKING

    Poza konkurencyjnym wyborem specjalistów, wyróżnikiem wydarzenia jest odbywający się tuż po prelekcjach, moderowany Networking Event. Jego celem jest propagowanie idei networkingu jako narzędzia, pozwalającego osiągnąć sukces w dzisiejszym biznesie. Sesja moderowana przez eksperta w dziedzinie zarządzania sieciami zawodowymi pozwoli na nawiązanie owocnych kontaktów i wymianę doświadczeń z przedstawicielami różnych branż.

    Ubiegłoroczna odsłona tego wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów. Relację z ubiegłorocznej edycji wydarzenia można zobaczyć w tym miejscu.
    Organizatorem wydarzenia jest firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie.

    Partnerami honorowymi zostali Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, Polska Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska oraz AHK. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska, SMEbusiness, MARKETER+, Portal ODO oraz Portal Prawa IT.

    Wróć do listy
    dr Dominik Lubasz

    dr Dominik Lubasz

    • Wspólnik
    • Radca prawny
    Skontaktuj się z autorem

    Używamy cookies i podobnych technologii. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych i zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Więcej

    Subscribe to our newsletter

    FreshMail.pl