• Polski
  • English
  • Deutsch
  • Za nami 16. edycja konkursu Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na najlepszą pracę magisterską o ochronie konkurencji, 14. edycja w zakresie ochrony konsumentów oraz 4. edycja konkursu na najlepszą rozprawę doktorską.

    influencer marketing, ochrona konsumentow


    Za nami 16. edycja konkursu Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na najlepszą pracę magisterską o ochronie konkurencji, 14. edycja w zakresie ochrony konsumentów oraz 4. edycja konkursu na najlepszą rozprawę doktorską.

    Z ogromną dumą informujemy, że I nagrodę w kategorii konsumenckiej zdobyła Małgorzata Krzemińska, aplikantka w naszej kancelarii, za pracę pt. „Ochrona konsumentów przed nieuczciwym marketingiem influencerów w prawie Unii Europejskiej. Między hard law a soft law”, napisaną pod kierunkiem prof. dr hab. Moniki Namysłowskiej (WPiA UŁ).

    Małgosiu – serdeczne gratulacje od całego zespołu! Twoja praca łączy prawniczą precyzję z doskonałym wyczuciem aktualnych wyzwań rynkowych. Jesteśmy z Ciebie bardzo dumni!

    Tegoroczna edycja była rekordowa – spośród 60 zgłoszeń nagrodzono 10 najlepszych opracowań. Poruszały one m.in. tematykę influencer marketingu, energetyki, zmów kooperacyjnych i antykonkurencyjnych unii personalnych w spółkach.

    Gratulujemy również wszystkim pozostałym laureatom i zwycięzcom w innych kategoriach – to dzięki takim inicjatywom młodzi prawnicy mogą realnie wpływać na kształtowanie polityki konkurencji i ochrony konsumentów w Polsce i UE.

    Wróć do listy
    Ewa Filipińska

    Ewa Filipińska

    • Specjalistka ds. administracji i marketingu
    Skontaktuj się z autorem

    Używamy cookies i podobnych technologii. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych i zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Więcej